Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o. to nie tylko kompleks zamkowy położny na majestatycznym cyplu skalnym, ale również dynamicznie rozwijające cię centrum biznesowo-kongresowe. Do głównych usług oferowanych przez Spółkę należą: zwiedzanie Zamku, organizacja eventów, konferencji oraz imprez kulturalnych.
Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o.
poszukuje pracownika na stanowisko
Referent ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wałbrzych
Region: dolnośląskie
Jakie są zadania Referenta ds. obsługi klienta?
- prowadzenie elektronicznego systemu rezerwacyjnego,
- obsługa grup zorganizowanych,
- obsługa call center,
- obsługa sklepu internetowego,
- współpraca z przewodnikami,
- udział w targach promocyjnych oraz eventach,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Czego oczekujemy od kandydatów/kandydatek:
- wykształcenie minimum średnie,
- obsługa komputera,
- znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem,
- mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta,
- poczucie odpowiedzialności oraz szerokich umiejętności komunikacyjnych,
- uczciwość, rzetelność i samodzielność.
Co oferujemy:
- stabilnego pracodawcę,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- pracę w wyjątkowym miejscu o ugruntowanej pozycji,
- pracę zgodnie z grafikiem (praca jednozmianowa),
- dużą samodzielność.
Zainteresowane osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o nadsyłanie CV do 30 listopada 2023 roku
Dokumenty prosimy przesyłać na adres:
honc@ksiaz.walbrzych.pl
koniecznie w tytule wpisując „Asystent ds. obsługi klienta "
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Zastrzegamy sobie prawo do wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji lub jego wydłużenia oraz do zakończenia rekrutacji bez wyłonienia kandydatów.
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
imię i nazwisko kandydata
ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci numeru telefonu oraz adresu e-mail na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji na stanowisko Referent ds. obsługi klienta u Pracodawcy (Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o. o.). Oświadczam, że zostałem (-am) poinformowany (-na), iż: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o. o. z siedzibą w Wałbrzychu przy ul. Piastów Śląskich 1 (kod pocztowy 58-306); zarejestrowana pod numerem KRS: 0000107734; NIP: 886-000-24-16; REGON: 890011550; tel. 74/66-43-850; moje dane zostaną usunięte miesiąc po zakończeniu procesu rekrutacyjnego, jeśli moja kandydatura nie zostanie wybrana; posiadam prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również do ograniczenia ich przetwarzania, do cofnięcia zgody, do przenoszenia danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; przysługuje mi prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie), jeśli moim zdaniem przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO; moje dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych; moje dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. Ponadto oświadczam, że jestem świadomy tego, że przetwarzanie powyższych danych osobowych jest uzasadnione prawidłowym i efektywnym przeprowadzeniem procesu rekrutacji, oraz akceptuję te cele.